6 λόγοι για τους οποίους πρέπει να μεταφράσετε τον ιστότοπό σας στα γερμανικά
Καθώς ο κόσμος γίνεται όλο και πιο συνδεδεμένος, οι εταιρείες πρέπει να προσαρμόζονται για να συνδεθούν με νέες αγορές και να αποφύγουν τον ανταγωνισμό στην εγχώρια αγορά. Ένας τρόπος για να το πετύχετε αυτό είναι να μεταφράσετε τον ιστότοπό σας σε διάφορες γλώσσες. Τα γερμανικά ομιλούνται από περισσότερους από 120 εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως και είναι η επίσημη γλώσσα της Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία.
Ακολουθούν 6 λόγοι για τους οποίους πρέπει να μεταφράσετε τον ιστότοπό σας στα γερμανικά:
1. Προσέλκυση γερμανόφωνων πελατών
Αν θέλετε να προσεγγίσετε πελάτες που μιλούν γερμανικά, πρέπει να έχετε έναν ιστότοπο στη γλώσσα τους. Μια μελέτη της Common Sense Advisory διαπίστωσε ότι το 75% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να αγοράσουν ένα προϊόν εάν οι πληροφορίες σχετικά με αυτό είναι διαθέσιμες στη μητρική τους γλώσσα.
2. Επεκτείνετε την παγκόσμια εμβέλειά σας
Μεταφράζοντας τον ιστότοπό σας στα γερμανικά, μπορείτε να απευθυνθείτε σε μεγαλύτερο παγκόσμιο κοινό. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να επεκτείνετε την επιχείρησή σας και να προσεγγίσετε νέες αγορές.
2. Επεκτείνετε την παγκόσμια εμβέλειά σας
Μεταφράζοντας τον ιστότοπό σας στα γερμανικά, μπορείτε να απευθυνθείτε σε μεγαλύτερο παγκόσμιο κοινό. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να επεκτείνετε την επιχείρησή σας και να προσεγγίσετε νέες αγορές.
3. Βελτιώστε τη βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης
Αν θέλετε ο ιστότοπός σας να κατατάσσεται καλά στις γερμανικές μηχανές αναζήτησης, πρέπει να έχετε γερμανικό περιεχόμενο. Αυτό συμβαίνει επειδή οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν τη γλώσσα ενός ιστότοπου για να καθορίσουν τη συνάφεια του με τους χρήστες.
4. Δημιουργήστε μια πιο επαγγελματική εικόνα
Η ύπαρξη ενός δικτυακού τόπου σε πολλές γλώσσες δείχνει ότι είστε μια επαγγελματική και παγκόσμια εταιρεία. Αυτό μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της εικόνας και της φήμης σας.
5. Βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών
Μεταφράζοντας τον ιστότοπό σας στη μητρική γλώσσα των πελατών σας, διασφαλίζετε ότι οι πληροφορίες που παρέχετε γίνονται καλύτερα κατανοητές. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη ικανοποίηση και αφοσίωση των πελατών σας. Εάν οι άνθρωποι κατανοούν τις πληροφορίες που λαμβάνουν σε μια γλώσσα που μιλούν, θα αισθάνονται πιο δεσμευμένοι με την εταιρεία σας και τις προσφορές σας. Θα αισθάνονται πιο άνετα να κάνουν ερωτήσεις και να επιλύουν προβλήματα επειδή καταλαβαίνουν τη γλώσσα του ιστότοπου. Αυτό θα τους κάνει επίσης να αισθάνονται πιο δεσμευμένοι με την εταιρεία σας, καθιστώντας τους πιο πιθανό να επιστρέψουν για περισσότερα προϊόντα ή υπηρεσίες. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη ικανοποίηση και αφοσίωση των πελατών σας
6. Μείωση του κόστους υποστήριξης
Μεταφράζοντας τον ιστότοπό σας στα γερμανικά, μπορείτε να μειώσετε το κόστος υποστήριξης. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι μπορείτε να βοηθήσετε τους πελάτες σας πιο αποτελεσματικά αν ο ιστότοπός σας είναι στη μητρική τους γλώσσα. Επιπλέον, οι πελάτες θα αισθάνονται πιο άνετα να κάνουν ερωτήσεις και να επιλύουν προβλήματα αν καταλαβαίνουν τη γλώσσα του ιστότοπου. Με τη μετάφραση του ιστότοπου στα γερμανικά, αυξάνετε επίσης τις πιθανότητες οι Γερμανοί πελάτες να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, καθώς αισθάνονται περισσότερο δεσμευμένοι με την εταιρεία σας και τις προσφορές σας. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων και μεγαλύτερη ικανοποίηση των πελατών.