Η τέχνη του διεθνούς μάρκετινγκ περιεχομένου: 10 συμβουλές για ιστότοπους και διαδικτυακά καταστήματα
Το περιεχόμενο είναι βασιλιάς και αυτό ισχύει σίγουρα και στην περίπτωση του διεθνούς μάρκετινγκ περιεχομένου. Είναι ζωτικής σημασίας να χαράξετε μια καλά μελετημένη στρατηγική προτού ξεκινήσετε τη μετάφραση του περιεχομένου σας. Μην το κάνετε αυτό εκ των υστέρων, γιατί τότε κινδυνεύετε να μην ανταποκρίνεται το περιεχόμενό σας στις προσδοκίες του διεθνούς κοινού-στόχου σας.
1. Καθορισμός στρατηγικής
Σκεφτείτε εκ των προτέρων γιατί θέλετε να δημιουργήσετε περιεχόμενο για ένα διεθνές κοινό. Ποιοι είναι οι στόχοι σας; Θέλετε να πουλήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας ή να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας; Εάν γνωρίζετε τι θέλετε να επιτύχετε, μπορείτε να εκτιμήσετε καλύτερα ποιο ύφος και ποιο ύφος πρέπει να χρησιμοποιήσετε στο περιεχόμενό σας.
2. Παροχή σαφούς δομής
Μια σαφής δομή είναι απαραίτητη για έναν καλό ιστότοπο ή ένα καλό ηλεκτρονικό κατάστημα. Χρησιμοποιήστε μια σαφή γραμμή μενού και βεβαιωθείτε ότι η πλοήγηση είναι λογική. Το ίδιο ισχύει και για το περιεχόμενό σας: χρησιμοποιήστε επικεφαλίδες και υποκεφαλίδες, ώστε οι αναγνώστες σας να μπορούν να βρουν γρήγορα αυτό που ψάχνουν.
3. Αποφύγετε συγκεκριμένα παραδείγματα από 1 πολιτισμό ή χώρα
Εάν το περιεχόμενό σας προορίζεται για διεθνές κοινό, είναι σημαντικό να γράφετε για ένα γενικό, διεθνές κοινό. Μην χρησιμοποιείτε συγκεκριμένα παραδείγματα ή αναφορές που μπορούν να γίνουν κατανοητές μόνο από άτομα που προέρχονται από έναν συγκεκριμένο πολιτισμό.
4. Χρησιμοποιήστε απλές λέξεις
Προσπαθήστε να χρησιμοποιείτε απλές λέξεις στο περιεχόμενό σας. Αυτό διευκολύνει τους ανθρώπους από άλλους πολιτισμούς να κατανοήσουν το μήνυμά σας. Χρησιμοποιήστε επίσης σύντομες προτάσεις- αυτό είναι πιο εύκολο να διαβαστεί από ανθρώπους που δεν μιλούν τη μητρική τους γλώσσα.
5. Μεταφράστε τις λέξεις-κλειδιά σας
Εάν πρόκειται να μεταφράσετε περιεχόμενο, είναι σημαντικό να μεταφράσετε και τις λέξεις-κλειδιά σας. Αναζητήστε λέξεις ή φράσεις που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι από άλλες χώρες κατά την αναζήτηση στο διαδίκτυο. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας θα είναι πιο ευανάγνωστο στις διεθνείς μηχανές αναζήτησης.
6. Βεβαιωθείτε ότι έχετε έναν καλό τίτλο
Ο τίτλος του άρθρου ή της ιστοσελίδας σας είναι πολύ σημαντικός, καθώς είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι άνθρωποι. Βεβαιωθείτε ότι ο τίτλος σας ταιριάζει με το υπόλοιπο περιεχόμενό σας και χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά, ώστε να είστε πιο ευανάγνωστοι στις μηχανές αναζήτησης.
7. Χρήση εικόνων
Τα γραφικά κάνουν το περιεχόμενό σας πιο ελκυστικό και πιο κατανοητό. Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες, βίντεο ή infographics για να περάσετε το μήνυμά σας. Βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες σας είναι σχετικές με το κοινό-στόχο και το μήνυμά σας.
8. Προωθήστε το περιεχόμενό σας
Μόλις το περιεχόμενό σας είναι έτοιμο, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε την προώθησή του. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι εύκολο να βρεθεί στον ιστότοπο ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μοιραστείτε το περιεχόμενό σας με το διεθνές κοινό-στόχο σας.
9. Αναλύστε τα αποτελέσματά σας
Η διεθνής εκστρατεία μάρκετινγκ περιεχομένου δεν τελειώνει ποτέ. Θα πρέπει να αναλύετε τακτικά τα αποτελέσματά σας και να τα προσαρμόζετε όπου χρειάζεται. Για παράδειγμα, εξετάστε πόσους επισκέπτες δέχεστε στον ιστότοπο ή το διαδικτυακό σας κατάστημα και από πού προέρχονται αυτοί οι επισκέπτες.
10. Συνεχίστε να μαθαίνετε
Το διεθνές μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένας πολύπλοκος τομέας, οπότε υπάρχει πάντα κάτι να μάθουμε. Επίσης, να ενημερώνεστε για τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι είστε πάντα μπροστά από το παιχνίδι.
Πλεονεκτήματα της Clonable
Με την κλωνοποίηση ενός ιστότοπου με το Clonable μπορείτε να εισέλθετε στη διεθνή αγορά σε χρόνο μηδέν. Αντί να προσλαμβάνετε έναν μεταφραστή, να μεταφράζετε όλο το περιεχόμενό σας και να δημιουργείτε έναν νέο ιστότοπο, το Clonable θα σας παρέχει έναν νέο, μεταφρασμένο ιστότοπο μέσα σε λίγα λεπτά. Ποια είναι η σημασία ενός μεταφρασμένου ιστότοπου στη διεύθυνση Clonable;
- Οι καταναλωτές προτιμούν να ψωνίζουν στη δική τους γλώσσα
- Μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες από οποιαδήποτε χώρα μια εξαιρετική εξατομικευμένη εμπειρία πελάτη.
- Θα έχετε την ευκαιρία να προωθήσετε τα προϊόντα σας σε μια ευρύτερη διεθνή αγορά.
- Βρίσκεστε καλύτερα στις μηχανές αναζήτησης(SEO)
- Αποτελεσματικότερες εκστρατείες και διαφημίσεις στο εξωτερικό